onsdag 26. oktober 2011

Dagene som gikk

I dag fikk jeg en tlf fra en venninne:

"Hva har dere gjort i det siste da?".

Neeeeei, har vi gjort saa mye da. Det gaar jo mye i den samme tralten kan jeg synes.
Skulle gjerne fylt dagene med mye mer jeg, men vi rekker det jo bare ikke. Ettermiddagene er korte, men heldigvis legger guttene seg til spaniatid ennaa, saann rundt 21, saa da har vi jo tid sammen likevel.

Her forleden gikk vi ut kl 20 ogg vandret en tur paa butikken. Guttene utstyrt med hver sin lommelykt. Spennende. Og vel fremme paa butikken skulle de ha hver sin liten handlevogn og suste og kapplöp gjennom butikken. Og handlet vilt.
Vi kom hjem med et par kjekspakker for mye kan jeg si.
Men ellers var de veldig flinke og kom med gode forslag til hva vi skulle ha. Poteter var visst veldig viktig. Og KAFFE, mente Adrià.

Adrià var ogsaa paa kontroll paa helsestasjonen i gaar. Litt forsinket 2 aars kontroll.
Alt er bare bra med han. Akkurat som vi trodde.
Han har begynt aa tegne bra naa.
I kveld tegnet han 3 monstre og de har alle öyne, munn, kropp og bein. Jammen ikke verst.
Og Marcus diktet historie til meg paa sengen i kveld. Veldig kjekt naar man föler all fantasi er vasket bort fra ens egen hjerne.

I morgen kommer en god venninne paa besök og hun foreslo at HUN skulle lage indisk til oss.
Snakk om luksus.
Sa i kveld har jeg vasket litt i huset og laget en rullekake!! Det föles SAA utrolig bestemoraktig, men en kake som er laget paa 5 minutter er noen ganger bare akkurat det man trenger.

Fin kveld til dere.

(ps, daarlig paa aa kommentere hos dere om dagen, men jeg har gaatt paa en skikkelig tröttebölge og orker ingenting paa kveldene lenger... Kommer sterkere tilbake!)

1 kommentar:

Størstepia sa...

Skjønner godt hva du mener, dagene bare flyr avgårde og hverdagene går liksom i ett...
Håper indisk var smaskens og jeg er helt enig, rullekake er undervurdert!
Lurer på om jeg må lage en rullekake i helga, DET er det lenge siden jeg har gjort..
KLem fra størstepia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails