mandag 10. desember 2012

Snart jul!







Denne lille rosinen blir bare finere for hver dag som gaar! Og det mens ho mor blir mer og mer rynkete og graahaarig...

Ville egentlig bare stikke innom og si hei. Vi har det ikke saa altforverst travelt om dagen, men bloggen lider litt likevel.
Jeg vil ikke stresse denne julen og har lagt listen lavere enn andre aar. Vi har bakt 3 typer julekaker og hengt opp noen snökrystaller paa vinduene. Det ser riktig saa flott ut.
Og et lite pepperkakehus kanskje vi skal klare aa snekre sammen... eller ikke. Det spiller ikke saa stor rolle.
Vi skal pröve aa holde litt mere hender og ikke ha saa mange ting paa listen.
Saa blir det jo jul uansett!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Høres herlig ut😄 Deilig å slippe stress😄

Inger-Lise sa...

Det hørtes ut som en helt perfekt adventsplan! :) I det lange løp er ikke antall kakesorter eller storrengjøring som er viktig, men familie og kvalitetstid. <3
TAKK for fine og gode ord hos meg. Vi lever i en surrealistisk boble for tiden. Men jul blir det her også, på en eller annen måte. <3
Kos deg med adventstiden og han supersøte rosinen din. (hihi.. herlig kallenavn) :)
KLEM

siddisisalou sa...

For et nydelig lite blåøyd troll du har på armen - helt herlig..... Enig med deg, jul blir det uansett og gjøre rent kan vi like godt gjøre etter jul som før jul. Hos meg har jeg funnet noen engler som står her og passer på oss. Nissene blir der hvor de er i år tror jeg. Ha en fantastisk resten av uke.

Tonje sa...

Så nydelig - både mor og sønn!! Håper dere har en nydelig adventstid og får ein super julefeiring. Klem fra Tonje

mona sa...

Herlighet, så stor og fin han har blitt!! Jeg rekker sjelden å lese andre blogger for tiden, så nå var det plutselig lenge siden jeg hadde vært innom her.
Vi har jobbet på spreng i dag for å få ting klart til jul. Snart i mål nå - selv om vi ikke har bakt et eneste slag med julekaker.. Må vel ut og kjøpe minst ett slag som kan serveres til kaffen etter julemiddagen ;)
God jul til dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails