tirsdag 19. april 2011

Sunshine!


Solen skinner paa oss bergensere om dagen og vi strekker hendene og roper jippi da vi gaar fra jobb i solen:) Fy saa etterlengtet med litt sol. Jeg satt tom UTE paa baaten hjem idag.

Jeg og Adrià var ute en tur sammen her i ettermiddag. Han er ivrig ute, klatrer, graver i sandkassen, har smaa prosjekter paa gang. Han har ogsaa et godt öye for brunsnegler. Spotter hver enda en i hagen og tar de gjerne opp for aa studere dem nöyere.... Hmrf.... Det er noe drit aa faa bort det der snegleslimet etterpaa...



Jeg har naa funnet ut hva som hjelper for aa faa A med hjem...
"Skal vi gaa hjem og spise skive med brunost Adrià???
JAAAAA, bjunost!!!!
Saa slipper han alt han har i hendene og kommer diltende etter meg!
Haha.

5 kommentarer:

Pia sa...

Ikke noe slår brunost! Ha ei fortsatt fin påske!

siddisisalou sa...

Nå tenker jeg du snart har påskeferie - og da håper jeg at solen framdeles vil skinne på dere i mange dager ! Her er det grått og trist og småkaldt, og det er meldt regn i mange dager framover. Ha en strålende påskeferie !

mona sa...

Hehe, så herlig!! Godt å høre at dere har fått litt sol :)
Ps. Godt å høre at det ikke bare er jeg som heklet pannebåndet alt for stort ;)

maritamt sa...

Æææ, brunsnegla, får gåsehud berre av å tenke på dei. Men ja, har du prøvd å vaske slimet med våtservietta? Det tar jo alt mulig rart, så kanskje det kan vere effektivt :)

ghada sa...


شركة نقل عفش بينبع
شركة نقل عفش بالخرج
شركة نقل عفش ببريدة
شركة نقل عفش بخميس مشيط
شركة نقل عفش بالقصيم
شركة نقل عفش بتبوك
شركة نقل عفش بابها
شركة نقل عفش بنجران
شركة نقل عفش بحائل

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails