fredag 16. november 2012

Fredag og litt trening


Litt fornöyd etter morningens svömmetur.
Kroppens kjentes seig og sliten, men det er utrolig hvordan svömming föles bra, nesten uansett hvilket utganspunkt du har. Dessuten er det fantastisk avkobling. Der under vannet hörer jeg bare blubbblubbblubb fra boblene som siver lekker ut av munnen min.

Jeg klarte dessuten for förste gang aa hente luft paa hvert tredje svömmetak!
Det gaar da fremover med meg òg her i verden.

Fant noen morsomme sitater om trening her forleden forresten:

"Hadde Gud ment at vi skulle gjøre knebøyninger, hadde han lagt diamanter på gulvet".

"Jogging er for mennesker som er for dumme til aa se paa tv".

Haha, de fikk naa vertfall meg til aa humre:)

Fin helg til alle:)





Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails