søndag 10. februar 2013

Usexy med 3 barn?

Eh, ja det er kanskje litt slik det er... at man blir litt mer usexy for hvert barn man faar?
Ivertfall, i skrivende stund staar jeg altsaa i kjökkenet med töfler, oppsatt haar, vide bukser og lager sunne bars til mine smaa...
Haha, ikke akkurat supersexy som dere skjönner, men hey, jeg har ivertfall rukket en dusj i dag, saann innimellom slagene, og det er vel ikke saa verst???
Tanken om aa klippe meg har jo ogsaa rukket aa vaere innom hjernen min mellom alle andre tanker man har om barn, mann, husarbeid, EGEN BEDRIFT og matlaging. Men om det gjöres innen aaret er omme faar jeg heller vaere fornöyd!
Og kan ikke skryte av at jeg er den mest interessante samtalepartner om dagen heller da.
Alt hva det snakkes om kriser og om politikk... der er jeg jo litt ute av det kan man si. Hvorfor er det ingen som spör hvordan jeg har sovet heller? Eller om at samsoving er en fantastisk ting. At en dag skal vi nok faa sove igjen.

Shit, alt er saa annerledes denne gangen.
Men han er jo ikke lik noen denne Sanderen. Bare seg selv:)
Og litt av en type altsaa. Tror han kan henge i melkebaren hele natten. Tror jeg faar innföre stengetider snart. Og dessuten blir han jo bare större og större. Snart 10 kg lille skrutten. Ikke snak kom at mor kan baere han paa en arm lenger. Og sitter han i fanget mitt lager han jo grop.
Og helsesöster som nesten ble litt forbanna paa meg da jeg sa at "nei, her gaar det mest i melk om dagen, gitt".
"hva??? nei, NAA er det altsaa paa tide aa gi gutten mat, ser du ikke at han trenger fett, proteiner og karbohydrater for aa vokse bedre??"
Yeah, right tenkte jeg.
Vi tar det piano vi; meg og Sanderen. Han lider da ingen nöd.
Det er vel heller meg det gaar utover.
Skulle heller likt aa höre damen utbryte: "hva? har du ikke sovet de siste 4 mnd???" Naa maa du se og komme deg paa en liten mammaferie helt alene, se her har du resept paa 1 ukes opphold paa restitusjonssenter hvor du vil sove uforstyrret gjennom natten, bli servert frokost paa sengen, ubegrenset tilgang til spa og massage, og alle sesongene av madmen du gikk glipp av fordi du var for trött og sovnet til hver eneste en. Saa; kos deg!!
Men nei da.

Shit au. Dette gaar da fint dette. Jeg koser meg jeg.
Ingenting er som aa ha en saann fin gjeng med gutter rundt seg. Med eller uten snörr og lus.
Med eller uten soving paa nettene.
Livet er da for kort til aa sove, og altfor kort til ikke aa nyte hvert sekund av dette herlige mammalivet. Og naar jeg snur meg naa saa blir jeg jo helt myk i knaerne for der sitter snörrete Sander og gnager paa en sil.



1 kommentar:

mona sa...

Hihi, høres ut som Sander er litt i samme kategori som Adaen min. Jeg som tenkte jeg skulle spørre deg om du syntes det var stor overgang fra to til tre.. Tror jeg bare lar være å spørre ;) Sove kan vi helt klart gjøre når vi blir gamle!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails