torsdag 9. desember 2010

Alternative juletre



Hvorfor "slakte" et stakkars juletre naar man kan lage de vakreste "jultraer" av ting man har hjemme?
"Treet"over blir min favoritt. Bilder, smykker, knapper, wallstickers, ja det man har helt enkelt.
Saa STILIG!



Disse pyntede stigene hadde heller ikke vaert aa forakte...



De som har bunker av blader liggende kan gaa for denne varianten.
Juletre for lesehester.






Absolutt den enkleste og billigste:)
Men ganske töff likevel.

Hva blir det for tre hos dere?

Her i Spania er det plastikktreene som ruler... Og de kommer gjerne opp allerede 1.desember...
Men det aller mest vanlige er aa ikke ha tre.
Og saa henger de saanne faele nisser paa balkongene. Saanne man kjöper paa Chinahouse for et par Euro... Skikkelig kitch.

5 kommentarer:

Pia sa...

Ha ha, så mye kult! Likte kanskje best det øverste! Bokvarianten kunne vi jo prøvd her...;)

Lisalotte sa...

jeg likte stigen ;) vi skal ha juletre i år, det blir nok ikke kjempestort, det har vi ikke plass til. Men det må være ekte, med ekte lukt! Her er det også mange som pynter trærne tidlig i desember, mens vi skal vente heeelt til 23.des, til ære for våre 2 yngste gjester. Først den dagen er alle samlet og det er jul på ordentlig :-)

Inger-Lise sa...

Ja, har sett et par andre kule varianter også. Ikke så dumt egentlig, på et barnerom kunne noen av de vært kjempe fine! :)
Vi droppet juletre i fjor da mr. klatremus og hr turbo sikkert ikke hadde latt det stå i fred. Ikke skulle vi være hjemme noen av de "store" dagene heller. Men i år blir det tre på oss. Ikke største grana, for klatremus og turbo er fortsatt aktive, men det er koselig å begynne med litt tradisjoner!! :)
Dere da? Skal dere ha noe tre i år?

mona sa...

Herlig!! Jeg likte også godt det øverste :) Kunne gjerne ha tenkt meg et sånnt selv også.
Her blir det nok ikke noe tre. Jeg føler at vi har liten nok plass som det er, så da dropper vi det heller. Jeg har en sånn rød kjegle meg lys i da, så den får duge som tre.

ghada sa...


شركة نقل عفش بالدمام
شركة نقل عفش بنجران
شركة نقل عفش بخميس مشيط
شركة نقل اثاث بابها
شركة نقل اثاث بحائل
شركة نقل اثاث ببريدة
شركة نقل اثاث بالقصيم
شركة نقل اثاث بحفر الباطن
شركة نقل اثاث بجازان
شركة نقل عفش بجازان

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails