onsdag 22. desember 2010

Ops!

Skulle trodd jeg hadde blitt helt tatt av julestria jo. Ikke blogget paa mange dager altsaa!
Det er ikke slik aa forstaa at vi sliter oss ut med juleforberedelsene i dette huset, men hverdagens
trivialiteter er ofte nok.

Naa har naa forresten den der trestubben jeg snakket om tidligere flyttet inn. Den staar og sjarmerer oss med sitt rolige sinn innerst i stuekroken og ungene gaar og mater den dagen lang. Det er jo viktig at den faar nok aa spise naa som den snart skal baesje saa mange presanger.
Den blir veldig glad for mandarinskall.

Ellers har jeg jo hatt det travelt i höst med hekling av luer. Ja, det har ikke vaert en uke uten hekle/strikkeprosjekt. Og det er jo en skam at en luelager som meg knapt har en selv.
Kanskje faar jeg lage en til meg selv til jul.
Men det jeg skulle si var at jeg har gaatt fra luelaging til mer avansert kostymemekking.
Dere faar se julaften, men jeg er seriöst sikker paa at keiser Marcus skal bli skikkelig fornöyd:)

3 kommentarer:

Inger-Lise sa...

Hei i natten. Blir litt så som så med blogging her også. Er ikke så fryktelig hard julestri her i huset heller, men vi koser oss med juleferie og kakebakst og andre førjulsaktiviteter. :)
Jeg gleder meg til bilde av keiseren! :) Og så ønsker jeg meg bilde av denne trestubben.. hehe..
Ønsker deg og dine en GOD julefeiring!!
*KLEM*

Mammarie sa...

God jul til dere. Kanskje den neste julen blir norsk?!

ghada sa...


شركة نقل عفش
اهم شركات مكافحة حشرات بالخبر كذلك معرض اهم شركة مكافحة حشرات بالدمام والخبر والجبيل والخبر والاحساء والقطيف كذلك شركة رش حشرات بالدمام ومكافحة الحشرات بالخبر
شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة تنظيف خزانات بجدة الجوهرة من افضل شركات تنظيف الخزانات بجدة حيث ان تنظيف خزانات بجدة يحتاج الى مهارة فى كيفية غسيل وتنظيف الخزانات الكبيرة والصغيرة بجدة على ايدى متخصصين فى تنظيف الخزانات بجدة
شركة تنظيف خزانات بجدة
شركة كشف تسربات المياه بالدمام
شركة نقل عفش واثاث
شركة نقل عفش بالرياض وجدة والدمام والخبر والجبيل اولقطيف والاحساء والرياض وجدة ومكة المدينة المنورة والخرج والطائف وخميس مشيط وبجدة افضل شركة نقل عفش بجدة نعرضها مجموعة الفا لنقل العفش بمكة والخرج والقصيم والطائف وتبوك وخميس مشيط ونجران وجيزان وبريدة والمدينة المنورة وينبع افضل شركات نقل الاثاث بالجبيل والطائف وخميس مشيط وبريدة وعنيزو وابها ونجران المدينة وينبع تبوك والقصيم الخرج حفر الباطن والظهران
شركة نقل عفش بجدة

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails