tirsdag 6. september 2011

Ferie

Lite opdateringer herfra... pga ferie!!

Siste uken hadde vi besök fra Spania og i gaar reiste vi med dem tilbake til Banyoles!!
29 grader og steikende sol er ikke aa forakte.
To kaffer har jeg ogsaa rukket tidlig i morges med en god venninne.

Ungene er for öyeblikket ute paa terrassen med hver sin dunk med vann og leker som galne. Det har de forsaavidt gjort i ca to uker naa med sin fetter paa besök. Wow, saa utrolig kjekt aa se hvor godt de gaar overens og at disse 8 mnd i Norge ikke har forandret noe mellom dem.

Vi skal ha et par dager paa stranden naa för vi kommer tilbake til Banyoles. Litt egentid för det staar masse vennetreff paa agendaen.
Vi gleder oss til aa ta fatt paa ferien. Selvfölgelig föles det altfor kort med bare to uker ferie, jeg faar nyte baade dag og natt:)

3 kommentarer:

siddisisalou sa...

Kan tenke meg dere nyter varmen og solen. Håper dere får den ferien dere trenger, og at ungene får truffet alle i familien og venner de sikkert har savnet.
Ha en strålende ferie !!!

Anonym sa...

ha en fin fin ferie!! Klem fra meg

Mariann sa...

Regner med at dere koste dere max nede i varmen :) og nå er du vel tilbake til regn og arbeid :)... Her går det fint. Sara er en snill liten frøken som gjør de rette tingene, ihvertfall for at mor ikke skal bli helt utslitt :) Formen har vært litt bobbob en stund, men nå er jeg på bedringens vei, og det hjelper jo også. Skikkelig koselig med to små altså.... og så mye enklere alt er denne gangen :-) KLEM fra oss

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails