onsdag 12. september 2012

1.skoledag!

Dagen vi alle har lengtet etter!
Det skulle vertfall mange voksne si!
Ikke bare, bare aa ha barna hjemme i et par maaneders tid nei. De behöver skole og barnehage.

Saa i dag da vi gjorde oss klare og jeg viste meg for Marcus i finkjolen min ( det er jo trossalt bare 1.skoledag for han 1 gang i livet og jeg ville ogsaa se fin ut) sier han bare:
Jeg gaar ikke paa skolen med deg saann som du ser ut. Ser jo ut som du skal gifte deg jo!

Saa var det bare aa vrenge av seg kjolen og slenge paa seg jeans og en t-shirt for saa aa faa fölge av en fornöyd gutt til skolen;)

7 kommentarer:

siddisisalou sa...

hahaha .... han liker deg nok best slik han oftest ser deg, i jeans ! Lykke til med skolegang, og håper han kommer til å trives godt med sin nye hverdag.

Tonje sa...

Hahaha, nå måtte eg le høyt og lese innlegget for samboer. De er morsomme disse små :) håper første skoledag gikk fint og at dere stortrives!
Klem Tonje

Tonje sa...

Hahaha, nå måtte eg le høyt og lese innlegget for samboer. De er morsomme disse små :) håper første skoledag gikk fint og at dere stortrives!
Klem Tonje

Tonje sa...

Oi.. Sendte to ganger eg :)

mona sa...

Haha, herlig!! Håper skolestart gikk fint :)

Inger-Lise sa...

Thihi... ja de kan få sagt det disse ungene.
Håper uansett at første skoledag gikk bra. Spennende tid for han og dere. :)
Klemmer

ELIN sa...

Hi hi, ja de barna er jammen ærligheten selv :) Tipper du var fin uansett! Ha en super helg! Klemmer fra Elin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails