tirsdag 16. oktober 2012

Bolero fra mor


Bursdagsgave fra ho mor!
Denne nydelige boleroen fra Pickles ble jeg umiddelbart forelsket i da jeg saa den inne hos Pickles.
Den er utrolig lun og varmer fint paa litt kjöligere ettermiddager.

Har vaert litt lite aktivitet her inne i det siste og det har med aa gjöre at jeg pröver aa komme i kapp med sövnbehovet mitt. Lille Sander er ikke like engel som han ser ut til aa vaere;)
Nettene er jo rene partytime  og han henger i melkebaren litt for ofte etter min smak.
Men denne 4 mnds krisen er vel snart over og vi satser paa at vi snart kan hilse sovenettene tilbake igjen.
Yeah, yeah...
En som vertfall sov godt i natt var Adrià. Han sovnet 17:30 i gaar og sov til 08 i morges!
Vi er veldig glad for nettopp det ettersom han har vaert paa etterskudd lenge naa.

Vel, naa skal jeg sette meg og jobbe litt her!
Fin dag til alle som er innom:)





2 kommentarer:

Tonje sa...

Forstår godt at det er travelt for deg. Håper minsten snart sover mer på nettene. Jeg er nå innom og sniker hos deg med jevne mellomrom, kjekt å følge med hvordan du har det :) Klem fra Tonje

mona sa...

Så fin!! Håper nettene går seg til litt hos dere snart! Vet alt om hvor slitsomt det er når man ikke får sove..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails