lørdag 31. august 2013

Fri som fuglen!


Jeg fölte meg saa fri, saa fri paa denne stranden i Cantabria, nord-Spania i ferien vaar...
Folk er ikke vant til aa se meg med mindre enn 1 unge paa armen og jeg syns det er rart aa se dette bildet av meg selv uten attachtments...! Skulle nesten trodd jeg löp fra en hylende unge i bakgrunnen, men den gang ei.

Salvador, Sander og meg tok en liten avstikker fra ferien vaar i Castilla-Leon og reiste nordover halvannen time og kom til Cantabria ved Atlanterhavskysten. det er saa vakkert her og saa mye frodigere enn bare 1 time innover i landet hvor det meste er gule kornaakre saa langt öyet kan se. Spania er diverst, det er helt klart.

Uansett, her hadde vi to dager med surfing og masse god mat.
Og naa hörer vi bare paa surfrock i bilen saaklart;) The beachboys ruuuuler:)







LinkWithin

Related Posts with Thumbnails