søndag 4. juli 2010

Bading og bakedilla

Super dag igjen:)
Lurer paa hvor dette skal ende! Her opplever vi bare en eneste lang opptur! Familieferie med glade barn er toppen jo! Krysser fingre og taer for at dette er saann det kommer til aa bli de resterende 2 1/2 mnd!

Det er jo luksus aa ha basseng i hagen... Her staar vi bare opp, spiser litt lett frokost, tar med oss pikkpakket ned 2 trapper og er i syden. Solstoler, deilig friskt basseng, liv og röre og crazy barn som strutter av badeglede. Adrià har meldt seg inn i den klubben i dag og jeg skriver naa ned at han har hatt sitt förste hopp fra bassengkanten... Jeg vet ikke om det er saa bra egentlig. Vil jo at han skal ha litt respekt og heller vaere litt redd for vannet.. enn saa lenge.
Marcus er som en liten fisk og vil ikke opp för han ligner et blaabaer i farge. Syns det er saa stas aa pröve vennenes badeutstyr. Naa har vi vel snart vaert gjennom hele repertoaret for badeleker og laere-aa- svömme- utstyr.



Dagen startet altsaa med noen dypp i bassenget för vi gikk ned til innsjöen og fortsatte badefesten der. Og her kommer bakedilla inn i bildet....
De siste dagene har jeg jammen hatt mye mel mellom fingrene. Jeg faar saanne rush (er bakoholic) og baker, baker, baker. Det ble smaa pizzaboller, smaa porsjonsfocaccia og en liten pizza til aa ha med som prelunch! Supert for store og smaa.

Og naa i kveld har jeg jammen santen ikke bakt mindre enn 2 LIDL bröd igjen. Jeg putter revet gulrot i dem saa blir de enda saftigere.

Nok selvskryt!

Naa skal jeg ta kvelden her..
Hasta mañana:)

2 kommentarer:

siddisisalou sa...

Smart med gulerot i brødet. Det vil jeg også prøve. Kanskje litt mer frø også. Klart at det er deilig med vann for to små trollunger. Kan tenke meg de storkoser seg. Ha en fin uke med strålende sol! Og så håper vi Spania kommer videre til finalen - VIVA ESPAÑA !

Vigdis sa...

Flinke du! Jeg har lett og lett etter det bakegenet, men finner det ikke. Høres herlig ut med ferie, fortsett sånn!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails