søndag 25. juli 2010

Isglede




Saa glad blir denne gutten da han faar is. Og paa sommeren gjelder regelen: Én is hver dag.

(hörte Marcus si: Nei, mamma, 4 is hver dag..., men det syns jeg ble liiittt i dröyeste laget)



Jeg maa ogsaa bare fortelle om vaar lille tick-opplevelse i gaar. Salva kom hjem fra fjellet med ikke mindre enn 3 flaatter paa seg...Alle hadde tatt seg et "dykk" inn i huden hans og satt med hodene godt fast under huden... Aesj.
Men jeg er glad jeg endelig har sett en slik liten jaevel... Og naa har sett hvordan man skal ta de ut paa en sikker maate.
Saa er det en annen historie at vi fikk besök av en flaatt som utforsket pc skjermen da vi saa six feet under i gaar kveld. Hjelp.
Vi syns begge det klödde alle steder paa kroppen etterpaa. Men vi gikk grundig over kroppene og byttet sengetöy.

3 kommentarer:

Mammarie sa...

Så tøft bilde!

Inger-Lise sa...

Vi har samme ferieregel; en is hver dag!! :) hehe.. såpass må man ha det!! :D
Nå skal jeg kose meg med å lese om sommeren deres. Har dere vært i Norge enda? Husker jeg feil, eller skulle dere en tur nordover?
Jeg så du hadde vært innom hos meg. Så koselig at noen husker å titte innom hos meg!! :) Det har vært så herlig med ferie i sjel og sinn, og også fra nettet!! Men heldigvis er ikke sommeren og ferien over enda! :)
God søndagskveld. Klem fra IL - som skal snurre i gang en søndagsfilm og krype opp i sofaen med kjæresten

ELIN sa...

Is er kos og hører sommeren til, men den stygge flåtten skulle vi gjerne ha unnvært. Heldigvis har vi ikke fått noen på oss. Ha en flott ny uke. Klemmer fra Elin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails