lørdag 21. mai 2011

En kveld ute



Vi har vaert i Etiopia. Det er derfor det har vaert litt stille paa bloggen.
Maten der er helt fantastisk, herlig sterk og en herlig kontrast til hverdagens kjappe middagslösninger.
Etioperne er noen hyggelige mennesker med sjarm og varme som gjerne slaar en liten trall ved matbordet til de andre gjestenes glede.

Vi har hatt tid aa snakke sammen uavbrutt i noen timer og det fine er at det skal fortsette i morgen. Ungene er paa overnatting og koser seg uten oss.
Ssaa gleder vi oss til gjenforening i morgen ettermiddag:)







3 kommentarer:

Mariann sa...

Deilig med litt barnefri kan jeg tenke meg... og så spennede med etiopisk mat....
Jeg hadde en herlig formiddag på SPA igår, så idag sitter jeg trøtt som en dupp i sofaen med kaffen ved min side, Kjetil snorker søtt... ØNsker dere en flott søndag. KLEM

siddisisalou sa...

Det var et kjempespennende reisemål - håper du kommer tilbake med mer foto og flere historier om Etiopia....

Vigdis sa...

Åh, det både ser og høres herlig ut :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails