tirsdag 17. juli 2012

Melkefri diett; crazy sjokoladekake






Er det ikke rart hvordan  man faar lyst paa alt mulig naar man ikke kan faa det??
Som i gaar f. eks naar jeg var ute og gikk, fikk jeg saa utrolig lyst paa ostekake av alle ting;)

Naa har vi nettopp laget lunch her. Guttene er saa glad i tomatsuppe (Toro...) av alle ting (har faatt det i bhg.), saa da fikk de det, mens jeg kokte meg litt couscous og hadde ökologisk Dolmiosaus over samt litt ruccola fra hagen.

Til dessert slo vi til med en crazy sjokoladekake uten melk og egg! Hvorfor den heter "crazy" vet jeg ikke, men kanskje det har med aa gjöree at den inneholder eddik? Det er jo ikke saa vanlig i kaker.
Den ble svart som natten, ikke fordi jeg svidde den, men da den ikke hadde noe melk.
Som topping valgte jeg banan.
Helt ok kake, men ikke til aa hoppe i taket av.
Naa skal vi nyte solen, blaase mer skumslanger og lete etter blaabaer:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails