fredag 22. februar 2013

Hva vi gjör naar vi er syke

Vi har malt vi. Jeg og Marcus, og Salva har vaert med paa si ogsaa. Adrià ville saa gjerne men var for svak stakkar.



Her har februar vaert en forferdelig maaned rent helsemessig sett. Fy saa syke vi har vaert. Ja, saann bortsett fra meg som jo er kapteinen paa skuta og ikke kan dukke under for noe saa usselt som slemme bakterier og virus. Jeg staar oppreist og stött som en fjellvegg og det som maatte pröve aa komme inn under huden paa meg har altsaa mött en töff motstander. Jeg sier knock on wood, for plutselig saa ligger jeg der... under teppet, med röde flekker under nesen etter konstant snörrtömming, hodepine og gnellete stemme som sier "syns naa synd paa meg da".

Jaja, det kommer vel bedre dager etterhvert.
Naa gjelder det altsaa bare aa multitaske til den store gullmedalje saa vi faar inn manuskriptet til hjemmesiden för deadline...

5 kommentarer:

Mammarie sa...

Usj så kjedelig med så mye sykdom, men bildet er FANTASTISK kult !!

Ingunn sa...

For et kunstverk!
God bedring til alle, bank i bordet at mor alle seg frisk! :)

siddisisalou sa...

For noen flotte og glade farger dere har fått til selv om noen av dere ikke var friske. God bedring til gjengen, og håper du klarer å ri unna denne bølgen av bakterier.

Tonje sa...

For et nydelig bilde!! Kjempeflinke :) Håper formen er stigende i huset og at du har klart å holde deg frisk.

Ingunn sa...

...at mor HOLDER seg frisk, skulle det være... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails