torsdag 20. juni 2013

Sanderen min.




Syns jeg har tatt saa forferdelig lite bilder av minstemann saann sammenlignet med brödrene hans... Men det er vel et typisk syndrom...
Ikke har jeg like mye tid aa leke med han heller....
Men bevares hva han laerer av brödrene sine. 
Det er kanskje mer adekvat enn hva en voksen pröver aa laere bort til babyer!
Söt er han naa uansett hvordan man vrir og vender paa han;)
Deiligste bolledeigen i Banyoles og resten av verden.

Sanderen min. Urokraake paa natten, helt paa dagen. Men akk saa fantastisk. Det smilet hans som avslörer 4 smaa tannebisser er bare til smelte av lykke av!
Elsker deg lille rusketrollet mitt!








1 kommentar:

Helene sa...

Helledussen, noe så herlig:-) skjønneste gutten i hele verden,for et godt smil og ansikt. Stor klem til dere begge.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails