søndag 29. august 2010

Etter den söte klöe...

...kommer den sure svie.
Litt for koselig paa balkongen i gaar, med vin og vaar gode venninne Anna de Codorniu...
Hehe, jeg har virkelig blitt gammel paa den maaten at jeg maa legge meg en viss tid og helst ikke ha en draape alkohol i blodet for aa slippe aa föle meg som en karusell dagen etter...
Men saa er det jo slik at man gjerne vil utnytte de timene ungene sover til aa ha gode og ikke minst sammenhengende, uavbrutte samtaler;)

Marcus snakker saa utrolig mye mer norsk naa. Helt utrolig hvordan denne sommeren har skutt fart paa spraaket hans. Han sier en ting til Salva paa catalan, snur hodet og sier det samme paa norsk til vaare venner. Vi er virkelig imponert. Naa er det bare litt flikking paa uttalen som mangler. Men det er jo litt herlig naar han skriker fra balkongen til vaar venn at han maa "kjopa vann", hehe.

Jeg er virkelig som en snegl med lim under föttene i dag... Fluene svirrer rundt her, men jeg har gitt opp aa faa tak i dem. Jeg slaar og slaar men ligger et hestehode bak dem.

1 kommentar:

mona sa...

Så herlig at han har blitt så flink til å snakke norsk :)
Hehe, kjenner til det med at man ikke tåler for mye vin og for lite søvn lenger. Men man må jo kose seg litt også ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails