fredag 27. august 2010

Spotify

God kveld i stuen!

Lurer paa om det er noen i denne bloggeverden som kunne tenke seg aa invitere meg til Spotify???? Er det ikke slik det fungerer, at man maa faa invitasjon?

Kvelden har vaert rolig her. En sliten Marcus etter playdate med fetter kom hjem og tygget nesten i seg pannekaken sin i sövne... Bare bad om aa faa gaa og legge seg:)
Adrià var med oss ut paa plaça og vi unnet oss en is i varmen.
I dag har det vaert historisk varmerekord i Valencia... 43 grader i skyggen er ingen spök.
Her har vi godt og vel rundt 35, men det skal visst bare vare til i morgen. Saa blir det litt mildere temperaturer. Det er ikke bare bare aa springe hjem fra butikken for aa redde smörpakken fra aa bli en rennende fet masse paa 1-2-3.
Har man paa seg 7-mils stövlene kanskje en ispakke kan faas i havn med bare lettere smelteskader.

Gleder meg litt til strikkejakke og skjerftider jeg. Og luebruk. En kopp varm te i sofaen...
Dere er vel ikke saa langt unna det kanskje?

6 kommentarer:

Gunhild sa...

Eg har ein :) Har sendt invite til eposten din!

Mariann sa...

Spotify er genialt!!

Takk for hyggelig kommentar hos meg Heidi. Jeg har vært litt slakk på kommentarsiden selv, har prioritert å lese blogger, blogge og å konse på dette nye prosjektet :)

Jeg har faktsik allerede gått ned et par kilo + vært litt mer "med" syns jeg. Men etter torsdagens trening ble jeg helt slått ut, først idag jeg føler meg ok, så må fortsatt passe på å ikke anstrenge meg så mye og hvile....

Dere virker jo veldig flinke med mat da :), men det er nok lurt å innta en del av grønnsakene rå også, ikke varmet opp mer enn 40 grader.. men tror vi skal være fornøyd bare vi får det i oss. Den største forandringen så langt er å holde seg unna brød og pasta osv, men det er spennende og eksprimentere med nye oppskrifter. Det er vel en vanesak.
Lager du tahini selv også?? Syns den jeg kjøper her er så bitter, har du noen merke å anbefale?

KLEM

siddisisalou sa...

Spotify er genialt - og du kan bare glede deg ! Akkurat nå sitter jeg i en koselig hytte på sørvestlandet - temmelig fuktig, men helt herlig å komme hjem og få en liten pause fra varmen. Men nå gleder jeg meg litt til å komme hjem igjen....

mammaKine sa...

Spotify er supert :) Kos dere i varmen. HEr på østlandet regner det. MEn jeg er enig med deg. Gleder meg til innekvelder under teppe. Ha en fin dag.
Klem fra meg.

Mammarie sa...

Aha. Vi er heldigvis ikke så inne på dette med antibiotika.

Gleder meg litt til luetid jeg også, og tipper vi får se noen nye luer fra deg i løpet av vinteren ;)

ghada sa...



شركة نقل عفش بالدمام
شركة نقل عفش بالمدينة المنورة
شركة نقل عفش بجدة
شركة نقل عفش بمكة
شركة نقل عفش بالطائف
شركة نقل عفش بالرياض
شركة نقل عفش بينبع
نقل العفش والتخزين

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails