tirsdag 1. mars 2011

Nye huset



Her er et par bilder fra vaart nye hus paa Asköy.
Det er superfint og vi har en liten baathavn rett nedenfor huset som dere ser.
Huset er et hvitmalt trehus fra 1918 med sjel i.
Og de vi leier av er en familie med norsk mor og australsk far med to smaa dötre som bor i förste etg. Perfekt:)




Leiligheten var fullt möblert og vi liker virkelig stilen. Innslaget med en 50-talls stol var populaert for ungene som sitter der og snurrer rundt.

Jobben min gaar straalende. Jeg stortrives og det er rart men veldig godt for meg aa vaere tilbake i arbeidslivet.
Aa jobbe paa sykehus er töft og spesielt ettersom jeg er i kontakt med saa mange mennesker som gaar gjennom töffe ting i livet...
Det er ekstra hardt naar man möter barn med kreftdiagnoser. I gaar begynte jeg faktisk aa graate...

Min dag starter veldig tidlig disse dager... 05:50 ringer klokken og 06:20 er jeg ute av dören. Sykler först et lite stykke ned til ferjekaien paa Kleppestö, tar baaten over til byen (10 min) og sykler deretter opp til Haukeland hvor jeg starter kl 07:30. Men saa er jeg ferdig kl 15 og hjemme igjen til 16. Saa jobb og trening i ett:)

Unes fotos de la nova casa! Des de la finestra veiem uns barcos! Hi ha un moll just a fora la casa.
Vivim en una ILLA! Es diu Asköy.
Aixó vol dir que cada dia vaig amb BARCO per anar a treballar!!!
M'aixeco a les ...05:50 !!! i sorto de la casa 06:20. Vaig amb biçi un tross, despres amb barco uns 10 minuts i amb biçi un altre cop cap a l'hospital. Combino treball i exercisi! Perfecte.

Estic molt contenta de haver tornat a treballar. La feina va molt i molt bè i m'aixeco facilment i amb ganes de treballar als matins.
La meva feina em poso en contacte amb molta gent malalta. Es dur. Avegades duríssim... Ahir vaig plorar. Nens no han de patir de cançer... Es injust.

Els nens estan bè. Quand torno de la feina joguem una estona. Avui hem jogat amb els duplos. En Marcus sempre vol jogar el dolent. Es aquesta etapa ara...
Avui tambè han anat amb el barco fins la ciutat. Es una aventura per ells. Ahir vaig veure un ermini aqui fora. Espero que torni un dia, que el poden veure!




7 kommentarer:

mona sa...

Åå, så herlig da!! Det hørtes jo ut som drømmeboligen for dere :)
Selv om dagene dine begynner litt vel tidlig etter min smak, gjesp...

siddisisalou sa...

Så kjekt å høre at dere har det bra og trives - ser ut som å vœre en vakker plass dere bor på.

Mariann sa...

Så flott å lese at det har ordnet seg så fint for dere :), nå ble jeg glad :) Jeg fikk servert disse pepperséne av Kjetil i kveld, de er sååå gode og jeg tenker tilbake på den fine kvelden vi hadde i Barcelona :) KLEM KLEM fra trøttulf.

Fru Fly * Heidi sa...

Hei Heidi! Velkommen hjem - sånn litt på etterskudd! Jeg er knapt på nett om dagen og får liten tid til å følge med. Men det er kjekt å se at dere har kommet dere i hus og at ting faller på plass. Klem fra Heidi

ELIN sa...

Så flott at det har ordnet seg med flott hus og god jobb selvom du er tidlig oppe. Skjønner det er tøft å jibbe med alvorlig syke barn. Jeg hadde ikke klart det. Masse lykke til videre. Klemmer fra Elin

Fitness Integral sa...

Great looking apartment! Congratz! We miss you here.

Vigdis sa...

Så fint det ser ut der :D
Gratulerer med leilighet :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails