fredag 17. august 2012

36000 fot

Da blogger jeg ikke bare fra landjorda lenger, men altsaa fra 36000 fot opp i luften:)
Vi er paa vei til 25 grader og har ett sovende barn, ett som nettopp har faatt mat og skal til aa gulpe paa fars skulder, og saa Marcus da som forventningsfullt ikke kan faa tiden til aa faa fort nok.

Saa utrolig flinke guttene var i morges eller dvs i natt kl 04 da vi stod opp. Adria stod allerede vaaken og klar paa rommet vaart da klokken ringte. Hvorfor bruke vekkerklokke???
Og da jeg hvisket til Marcus at vi skulle gjöre oss klare, utbröt han et höyt JA og smatt opp av sengen, klar som et egg.
Og han som jeg trodde skulle holde meg vaaken litt gjennom natten, nei han sov og sov og sov han!
Livet med barn er virkelig ikke som man tror alltid.

Vi har det topp:)

Jeg har faatt i meg litt kaffe og har hvilt en pitteliten lur.
Saa da blogges vi fra Spania neste gang:)

2 kommentarer:

siddisisalou sa...

Jeg har faktisk tenkt på dere i dag - og lurte litt på om det var i dag som var den store flyttedagen. Det var det altså ! Godt dere fikk en fin start .....

Tonje sa...

Lykke til med deres nye eventyr og tilværelse i Spania, Heidi. Kjenner eg er litt misunnelig på å skulle bo i sol og varme. Gleder meg til å følge deg på bloggen, og hvem vet - kanskje eg plutselig befinner meg i dine trakter en dag og tar kontakt for en kaffi :) Kjekt å høre at ungene er spente og gleder seg, da blir alt litt lettere for dere også. God klem fra Tonje :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails