lørdag 4. august 2012

Så er vi her endelig

I Aurland!
Vi ble varmt tatt i mot av mamma og pappa da vi endelig rullet inn på parkeringen til et av de flottest beliggende husene i bygden.
Sander har blitt snust på av lengtende besteforeldre og Marcus, Adria og Asis har funnet seg godt til rette allerede.
Dette blir en BRA ferie.

Nå skal jeg bare krype opp i sengen og lengte etter å våkne opp til den nydelige utsikten! Hehe, det kan jo bli tidlig om jeg tenker meg om;) Best å komme seg i bingen NU!

1 kommentar:

BareSol sa...

Evighet siden jeg har vært i bloggverden... Instagram har vært min dille den siste tiden!

Så tror derfor ikke jeg har fått sagt GRATULERER!! For en sjarmør! Herlig :)

Håper dere nyter tiden i Aurland! Jeg har 6 dager igjen til termin, så jeg går bare og venter og er utålmodig...hihi :)

Ha en fortsatt fin fin søndag!
Klem Julie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails