torsdag 23. august 2012

Nostalgi + lydstudio






I dag legger jeg ut et bilde fra en skogstur siste uken vi bodde i Norge. Her har vi nettopp vaert og sett paa Borgund stavkirke og er litt oppi hugget overfor kirken. En nydelig liten vandretur og god norsk sommertemperatur. Sander i ulljakke vel og merke.
Jeg ble nesten, bare nesten, litt nostalgisk av aa gaa gjennom bildene paa dataen naa...
Vi boltret oss i snö paa 1200 meters höyde blant annet... Gjett om jeg skulle gitt mye for aa ta meg et nakenbad i snö naa da:)

I dag har haandviften gaatt i ett her. Det hjelper jo der og da, men samtidig merker man at man blir svett bare av aa vifte saann med haanden til stadighet...!
Hehe, skal ikke vaere lett!

I ettermiddag skal jeg noe rart og annerledes. Jeg ble nemlig kontaktet for en tid tilbake av en mann her som holder paa aa lage et videopsill for barn. Han trenger nordiske personer til aa lese inn tallrekken + noen enkle fraser i sitt lydstudio.
Saa i ettermiddag skal jeg i ilden:)
Morsomt aa pröve nye ting!

Haaper dere har en spennende ettermiddag ogsaa:)



Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails