søndag 2. august 2009

Skumparty!

I gaar var det skumparty i Banyoles! Det hörtes jo bare saa moro ut og jeg som aldri har vaert paa det för var jo kanskje mest entusiastisk av oss alle! Det ble lokket med gratis varm sjokolade til alle fremmötte ( varm sjokolade i juli? Jeg som er en sjokoladeelsker hadde jo ikke noe imot tiltaket, men det föltes jo en smule rart midt paa varmeste sommerdagen!)
Partyet skulle begynne kl 17 og kl 17 var vi der:) Men naa har jeg endelig laert, etter 2 1/2 aar her at "to be on time is waste of time..." Det ble spilt discomusikk og drukket varm sjokolade til den store gullmedalje i nesten 2 timer för showet begynte... Uhört aa la barn vente saa lenge spör du meg.
MEN, det var verdt ventingen!!!
Til aa begynne med var Marcus skeptisk og skulle IKKE ned i det der skummet nei. Mor maatte holde men da jeg klattet litt skum i ansiktet paa han litt forsiktig var det gjort! Da skulle han ned og löpe og du kan jo tenke deg hvem som maatte löpe etter snömannen Yeti i nesten 1 time i alt det skummet! Jo det var meg i kjole og mine favvo-sandaler det gitt!
Utrolig moro og skummende glatt er ordene som beskriver opplevelsen. En liten skum-helt maatte dras ut av skumhelvetet til slutt med krokodilletaarer og höye hyl... Naken var han ogsaa da MickeyMouse buksen hadde sklidd av i alt skummet... Hans edlere deler skal jeg vel si var ganske saa godt kamuflert uansett;)

For aa faa den ultimate opplevelsen vil jeg anbefale aa höre denne laaten som ble spilt i gaar!



Mens vi venter paa at partyet skal starte. Poserer foran en fin gul vegg!

Sjokoladetrut! Og et x antall rynker har meldt sin ankomst i det siste...
Der var partyet i gang ja! Lurer paa hva skummannen faar betalt for jobben sin og om han syns han har en utfordrende jobb?
Hvor er M? Et eller annet sted i skumlandia...

Der ja! Men hvordan er det mulig aa ha sjokobart etter aa ha badet i saa mye skum?
Hehe, sjokobarten sitter tom i pannen!


En gutt i skumhimmelen...

Paa vei hjem... Da jeg vred opp kjolen kom det grönt vann ut av den...!


4 kommentarer:

Vigdis sa...

Høres ut som en artig dag!

Mariann sa...

Så morsomt det ser ut :-)
Diare er det også ja..... stakkars suppa, og febern økt på. Har kjøpt flytende paracet og tenkte å teste det. Men hun er ved godt mot da ;-)

Inger-Lise sa...

Åååå, det så jo super gøy ut! :-)

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

ÅÅ så gøy for en liten gutt. Jeg må innrømme at mine erfaringer med skumparty er heller dårlig. Var på et disko på Algarve kysten med en halvfull venninne som fikk eplepsi anfall og forsvann for meg i skummet. DET var helt forferdelig. Og når det i tillegg var strobe lys som blinket og hun sklei ut av armene mine hver gang jeg fikk henne opp var det ikke bedre. Det endte godt til slutt - sykehus besøk og full utredening. Men etter det anbefaler jeg ingen å kombinere fyll, skum og mørke.. Livsfarlig....
Men dette så jo veldig uskyldig og morro ut - selv om mors kjole og sandaler måtte til pers!
PS! Så fin presentasjon av bloggen din det var i Mamma - håper du har fått lest det. Du får sikkert masse nye lesere etter det tenker jeg!
Klem fra Tone

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails