torsdag 15. oktober 2009

Adriàs förste geografitime:)


I dag hadde jeg glemt lommeboken da jeg var ute for aa handle lunch... Det skjer jo aldri! Har jo alltid kontroll paa hva jeg har i vesken jo:)
Men det man ikke har i hodet faar man ha i föttene saa man kan trygt si jeg har gaatt masse i dag!
Men vi stoppet hos Claire og fikk oss litt kaffe för vi satte snuten hjemover. Det var saa koselig og Adrià har faatt trent seg i geografi. Victor har nemlig et stoooort puslespill som er som et stort kart og det er en ypperlig maate aa laere geografi og flagg paa. Adrià var saaklart mest opptatt av aa spise brikkene i dag, saa laeringen faar vi ta en dag da han er mer motivert for aa legge brikkene paa gulvet og ikke i munnen:)

3 kommentarer:

Mariann sa...

Han begynner tidlig han også :-)
Nå har jeg kastet ut pus, det er jo strålende sol og det kan han jo ikke gå glipp av. Det er en hankatt forresten, heter Manuel, men skjønner at du tror det er jente, han er nemlig veldig femi :)

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Åå hvilken søt liten geo-spire! Og genialt puslespill da!

Guttene vokser så fort. I dag er Theo 7 måneder -så han er like etter A. Sukk som tiden flyr. Jeg blir litt vemodig...

Ha en super dag!
Klemmis fra Tone

Bente sa...

så gromm:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails