onsdag 7. oktober 2009

Saa stolt!

Etter 3 ukers skolegang har naa Marcus sluttet aa graate ved avlevering:) Jeg var stolt laaangt inn i hjerteroten i gaar da han slapp haanden min, tok tak i t-shirten til han foran i det saakalte "toget", vinket og saa hadet, mamma!
Vi har jo hele tiden visst at han har det saa bra der, men det hjelper jo paa aa vite at han syns det er helt OK at mamma gaar hjem igjen uten han.
Saa, naa er vi kanksje i land med dette!

Jeg er tröttis i dag, etterdönninger etter jentetur kanskje. Jeg er uansett lettere til sinns om dagen og er overbevist om at ting snart kommer til aa ordne seg for oss.
Livet er herlig og er til for aa LEKES. Det blir det ofte for lite av i hverdagens kjas og mas. Men husk paa aa le og ha det moro sammen. Ikke bekymre seg for noe som kanskje kommer til aa skje. Skjer det saa skjer det uansett om du har gruet deg for det eller ikke. Saa bedre aa la vaere:)

Naa skal jeg ta meg en liten hvil og saa skal jeg vaere fit for fight etter skoleslutt. Har litt planer om aa ta med gutta boys i bassenget...Vi faar se.

5 kommentarer:

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Ååå for en fin reisebeskrivelse fra Madrid turen. Jeg var der en tur i 2000 med jobben (var servicesjef på Playa las Americas på Tenerife) og gikk fra tapas bar til tapas bar. Noen hadde nemlig lest en bok av en svensk forfatter som mente den beste måten å oppleve Madrid på var å droppe middagen en dag og heller gå fra tapas bar til tapas bar og ta en drink med en tapa på hvert sted til man var mette! Som sagt så gjort! Det var helt supert! Vi og alle Madrilenjosene...

Flott at M koser seg på skolen! Da får du kost deg litt også når du vet og SER at han har det bra!

Klem til deg!

mona sa...

Så bra at det går fint med M på skolen nå! Flinke gutten deres :)
Jeg er forresten helt enig i at man ikke må bekymre seg så mye, som oftest ordner det seg på et vis uansett..
De smekkene er forresten litt som skjerf ja, sånn trekantet. Veldig fine!

Fru Fly * Heidi sa...

tusen takk for koselige ord, nå er Marie frisk igjen allerede. Feber stiger fort og heldigvis synker den fort også. Men det gjorde godt med en klem fra varme Spania likevel. Her bøtter det ned som vanlig!
Og Madridturen høres helt fantastisk ut, må nok dra dit en dag ja! Håper du ikke slet deg helt ut med all traskingen da;)

Og så godt å høre at M ikke lenger gråter, håper det er helt slutten på det. Selv om du vet han liker seg, er det fint å slippe de vonde avskjedene!:) Klem Heidi

Vigdis sa...

Så godt at det har ordnet seg! Jeg har nok samme innstilling som deg, ingen vits i å grue seg til noe som bare KAN skje... Det er bortkastet, spør du meg!

Ha en finfin dag!

Guro sa...

Gratulerer! Nå tenker jeg mammahjertet har det litt bedre:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails