tirsdag 13. april 2010

Med et par enkle grep…

…er duplolekene meget populaere igjen:) Vi har laget et lite vannland for dinosaurer med hjelp av en kjökkenrull og Marcus har sittet leeenge med dette naa. Adrià sitter ved siden av og holder paa aa sovne… Aa se paa dyr som gaar opp trappen og rutsjer ned rusjebanen igjen og igjen… kanskje litt hypnoseeffekt?

DSCF7498

Vi har gode dager om dagen. Ingenting spesielt har skjedd, men jeg ser veldig frem til helgen da en norsk venninne kommer og skal planlegge sitt Spaniabryllup. Jeg er litt saann “weddingplanner” og koser meg med litt fiks:) Skal ogsaa vaere saa heldig aa faa prövesmake meny paa lördag!!

Ha en god dag alle sammen:)

1 kommentar:

Mariann sa...

Du er jammen kreativ, badeland for dinosaurer :).

Tusen takk for komplimenter på kommodeoppussingen, det var hyggelig at du likte det :). Jeg har vel blitt litt mer kreativ etter at jeg entret bloggverden, blir jo veldig inspirert av alle de flotte bloggerne og prosjektene rundt om kring.

Var veldig godt å få mann hjem, men det var litt fint å savne også.

Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails