fredag 27. august 2010

HOME!

Yes! Da er vi hjemme igjen i Banyoooooles:)
Det er jammen deilig aa rydde, ta oppvasken, styre og stelle i eget hus etter nesten 1 maaned paa farten.
Men fy som det tar paa aa vaere saa redd for aa fly... Fatter ikke at dette skulle ramme meg. Det er jo det sikreste transportmiddel, men dog. Det hjelper visst ikke aa tenke paa det. Blir nok noen stramme whiskys paa meg paa flyplasser fremover;)

Vi kom hjem til 35 varmegrader i gaar. Og fuktig luft. Det merkes etter aa ha vaert i übertörre Castilla i to uker. Vi sprader i undertöy og fikser litt til vaare norske gjester ankommer i kveld:)

Og saa staar det litt bryllupsfiks paa planen. Vi er jo litt weddingfixers med tanke paa musikk til neste ukes norsk-svenske bryllup her ved costa brava kysten. Cant wait:) Romantikk, god mat, festkledde folk, dans til de sene nattetimer.... Jeg elsker bryllup!

2 kommentarer:

Lisalotte sa...

Jeg er heller ikke glad i å fly.... før jeg fikk barn tenkte jeg lite på det å fly. Jeg fløy tom alene til USA en gang, men etter tulla kom for snart 6 år siden kom også flyskrekken. Jeg hadde en periode hvor jeg svettet, hadde vondt i magen, kunne gråte og var på vakt hele tiden - de flyturene var ikke noe særlig. Jeg er litt bedre nå, men turbulens er ikke noe særlig. Heldigvis har jeg ennå ikke opplevd lufthull hvor man faller med flyet, ei heller større uvær. Jeg håper jeg slipper å oppleve det for vet jammen ikke hvordan jeg vil takle det.... Godt dere kom vel hjem! :-) God helg!

Vigdis sa...

her er det kanskje 7 grader. maks. umulig å forestille seg at lengre sør er det så varmt. bryllup er så koselig.. Nå har jeg kjolen på plass og venter bare på at noen skal gifte seg, så jeg kan bruke den flere ganger...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails