lørdag 11. september 2010

Et lite bilderas fra Norgesferien

Ettersom det naa er over 1 mnd siden vi var i Norge syns jeg det var paa sin plass med en liten oppdatering derfra; i bilder til og med!
Joho, det er jo ikke hverdagskost med bilder paa denne bloggen lenger. Det kan vel ikke dröye stort mer naa? 1 mnd har det tatt aa fikse kameraet ...



Vel, her ser dere kusinetreklöveret:) Naa har vi alle barn i alder 4 mnd-5 aar!
Kjempekos aa sees og heldigvis blir det alltid tid til vin og oppdateringen da mörket lister seg paa.



Visst er det et nydelig sted dette Aurland? Norges navle..., eller? Ivertfall et av Norges törreste steder og det er faktisk ganske viktig for meg maa jeg erkjenne. Etter 3,5 aar i solens land her jeg blitt bortskjemt paa finvaer.



Bort med frie radikaler. Her fylles antioksidantlagerne opp. Bestemor tok likesaagodt med seg en hel grein hjem fra skogen saa guttene fikk plukket baer rett fra sofakroken paa terrassen.



Trolsk stemning ved Aurlandsfjorden. Det ble bading og pinnebrödsteking paa baal. Mitt beste sommerminne fra denne sommeren.



Salva & meg faar noen timer for oss selv og bestiger Prest. En nydelig tur, men bratt. Utsikten er uansett SAA verdt anstrengelsen. Det var forresten her vi traff katalanere paa toppen.



Utsikten!



GuttaBoys paa Vossatur.



Saann holder de paa HELE dagene. Smaabarnswrestling.



Iser ble det hver dag saaklart. Baade i tid og utid.



Blaabaerskauen fikk ogsaa et besök. Vi er berrylovers altsaa. Adrià fikk baerforbud etter 4 svarte baesjer paa én dag...

Saa, det var litt av ferien.
En herlig tur var det. Den ligger som et varmt fersk minne i mitt hode. Hvilke dager vi hadde...
Aah, nostalgi...

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails