torsdag 23. september 2010

Pappa, pappa

Vi har virkelig faatt en av hver her i huset. Marcus er mammadalt og Adrià sier ikke annet enn pappa,pappa hele dagene.

Vi rocker rundt her, hörer paa musikk, jeg koker ris til lunchen for aa underlette litt naar vi henter Marcus.
Det blir arros cubano i dag. Ris med tomatsaus, pölser og stekt banan. Nam:)

Et lite tips til de som er lei standard boring hvit ris:
Del hvitlök i skiver, stek gyllen i litt olivenolje för du slenger risen i og steker den litt sammen med hvitlöken för vannet helles over. Saa blir det en smakfull ris:)

Fin dag til dere!

2 kommentarer:

Inger-Lise sa...

Nam, blir helt sulten av å klikke innom hos deg i dag. hehe.. Bra tips ang hvitløk i risen, det skal vi prøve. Guttene elsker hvitløk, men er ikke superglad i ris. Eller.. sånn ris man får med takeaway kinesisk digger de, så jeg må egentlig bare prøve meg litt frem. Men hvitløkstrikset skal testes! :)
Ha en herlig dag. Klem

Stine sa...

Gratulerer med dagen her om dagen!!! Har ikke helt rekt å kommentere så mye de siste dagene... dagene flyr så fort uten at jeg egentlig vet hvorfor! Hihi... men det ristipset, det skal jeg teste! Vi har ellers tatt en buljonterning i risvannet i det siste vi... det gjør også risen litt annerledes på smak! 33 år er da forresten ingen alder! Hihi, er flott alder spør du meg! Nytter 33 år her også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails