onsdag 13. juli 2011

Som i gamle dager



Mamma badet i stamp paa kjökkenet da hun var liten, jeg badet i stamp paa terassen da det var varme sommerdager og naar det er fint vaer her saa faar guttene stampene sine ut paa terassen. Dette er badestampene som de alltid bader i da vi ikke har badekar. Det funker utmerket og aldri har de vaert saa ivrige paa aa bade som etter at de fikk hver sin stamp.



Jeg fikk gjennomgaa i vannkrigen.
Her vannes jeg mildt sagt ned med Adrias power watergun.

Finvaeret er visst over til helgen saa da er det bare aa nyte MAX.

3 kommentarer:

siddisisalou sa...

For noen herlig foto !!! Og for en sommerstemning der på terrassen hos dere

Inger-Lise sa...

Hehe.. litt sprut og vannkrig hører med! :) Veldig smart med en stamp til hver, det vil jeg tro er stas. Ser nesten ut som om de sitter i hvert sitt skip! ;)
Kos dere med sol og sommer. Sola skinner her også for tiden og (når jeg ikke er på jobb..) så nyyyyter vi!! :)
KLEM

Mammarie sa...

Tusen takk for kjolekompliment.

Deilig at dere får finvær i Bergen også! Vi var der torsdag, fredag og lørdag. Og da var det nydelig.

Mine unger har også de der stampene fra IKEA, og ikke savner de noe badekar nei :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails