søndag 11. november 2012

Höst





Det er vel ingenting som dør så vakkert som blader...
Så fulle av lys og farge er deres siste dager.
Hvis jeg var en fugl, ville jeg fly over jorden på jakt etter kommende høster.

Jeg tror knapt jeg har sett Banyoles saa vakkert som nettopp denne hösten. Fargene er saa sterke og i saa mange nyanser. "Se, denne ligner en sjöstjerne" utbryter Marcus entusiastisk der han staar med favnen full av knitrende höstblader som han skal gi til bestemoren sin.
Kveldene er kjöligere naa. Det er godt vi har hverandre aa varme oss paa! Sitte sammen i sofaen under et teppe, fölge barna til sengs og ligge tett mens historier fortelles.
Hösten er virkelig en flott tid i Catalonia.
Jeg er nok noen hakk mer glad i den enn den norske, men alt har jo sin sjarm uansett!



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails