torsdag 29. januar 2009

Evig leit etter godsaker!

Er jo saa godtesyk om dagen..! Husker siste mnd med Marcus, da lagde jeg dronningens sjokoladekake (den som staar paa baksiden av dronningsjokoladen) et par ganger i uken og jeg og Salva koste oss med kake til baade frokost, lunch og kvelds! Det var litt crazy, men jeg husker at jeg var saa lei av aa vaere gravid og troestet meg med at jeg sikkert behoevde de ekstra kaloriene til foedsel + amming:) Sannheten er at 18 kg som jeg la paa meg med Marcus var borte i loepet av 2 uker. Da var jeg allerede tilbake i mine trange Acne-jeans og trange topper. Klart at magen var jo ikke like stram som foer, men dog...!
Naa er jeg litt tilbake i samme humoer som den gang... har allerede vaert et par turer i kjoeleskapet for aa sjekke at vi virkelig ikke har noen sjokoladeplate bortgjemt et eller annet sted bak en eller annen flaske med dressing...! Men, neida! Det blir ikke mer soett enn en kopp varm sjokolade med et par Marie-kjeks til! Men det er da godt det ogsaa!
Forferdelig med denne konstante kampen mot soethungeren...! Spesielt naar Salva liksom ikke skjoenner helt hvor dette konstante behovet kommer fra! Ikke jeg heller, men det er der jo, og det er ikke noe jeg kan gjoere for aa bli kvitt det...Arh, om jeg bare kunne vaere sugen paa gulroetter!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails