søndag 4. januar 2009

Wow, vi fant snoe!

Hadde en flott tur i fjellet i dag! Guttene satte tempoet og jeg proevde saa godt jeg kunne aa foelge med! Pustet som en hval i nakken paa dem, men foelte meg fin i kroppen. Dvs jeg var ikke saa sliten muskulaert sett, men ettersom babyen vokser og stadig trekker seg oppover mot brystkassen blir det tyngre aa puste ettersom lungene presses mer sammen. Jeg hadde altsaa mer enn nok med bare aa konsentrere meg om pustingen og klarte ikke aa vaere saa sosial som jeg skulle oenske, men guttene hadde det iallefall kjekt. De var barnslig soete i snoen og tok masse bilder av seg selv i snoen! Lagde snoe-engler etc og studerte snoen som den var et totalt ukjent fenomen! Det var litt rart for meg aa se, jeg som jo kjenner snoe ut og inn:)
Kom hjem og la meg rett i badekaret, godt over 40grader! Herlig med et "Korres"-bad; ble baade peeling og bodybutter-behandling paa meg i dag! Utrolig saa godt det er med et bad i ny og ne! Gjoer det jo ikke saa ofte her ettersom vannmangel er et mer uttalt problem enn i Norge...!
Ser jo stadig vekk kampanjer for aa spare paa vannet saa mye som mulig.

Baby spraker MASSE og noen ganger foeles det som jeg har en liten slange i magen som bukter seg under huden. For det meste er det en utrolig kjekk foelelse, og ingenting er som aa kjenne et spark i haanden da jeg legger den paa magen. Da er det som vi kommuniserer:)
Naa lager Salva middag til meg. Jeg bare slanger meg paa sofan, blogger og ser paa TV! Herlig aa bli oppvartet:)
Ha en riktig god natt alle sammen!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails