torsdag 29. januar 2009

Gladnyheter!

Jeg var saa glad da jeg aapnet bloggen i dag morges og saa at et 30-talls personer hadde tittet innom! Etter at jeg installerte "telleren" for et par dager siden foelger jeg spent med hvor mange som er innom og leser om livet vaart her i Spania! Det er moro at noen vil foelge oss! Det er litt rart ogsaa at det kanskje er noen lesere der ute som ikke kjenner oss, men jeg har jo ogsaa blitt fan av aa lese andres blogger selv om de tilhoerer personer jeg ikke kjenner eller kanskje aldri kommer til aa treffe. Uansett er det moro aa ta en titt "gjennom noekkelhullet" til andre og kanksje faa litt inspirasjon eller bare se hvordan andre i samme situasjon velger aa leve sine liv. Det setter ting litt mer i perspektiv og kanskje blir man oppmerksom paa ting man vil forandre eller kan gjoere paa andre maater. Som foreldre kan vi jo alltids dele MANGE erfaringer og disse er ofte mer verdt enn aa lese seg til loesninger i boker...
Naa er M litt smaatroett og halvsyk her... Sitter paa halv aatte (paa skraatt) i sofaen og ser paa Elias... Naa vil han at mamman hans skal komme og sitte ved siden av og da smelter jo jeg saaklart!
Saa naa skal jeg gaa og kose litt med min lille skatt:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails