onsdag 30. september 2009

Award

Jeg fikk for en god stund siden en utfordring av Vigdis som har bloggen Vigdis sitt album. Den gaar ut paa at man skal fortelle 10 ting om seg selv.
So here we go:

1) Jeg reiste verden rundt da jeg var 19 aar... 5 mnd med ryggsekk og 3 bestevenner ved min side. En opplevelse for livet.

2) Pga ovenstaaende stiller jeg i kategorien ekstremsportutöver (selv om det ikke gjelder lenger...) da jeg har hoppet fallskjerm, hoppet i strikk, surfet, dykket og kjört ultralightfly med skadet motor.

3) Jeg kommer fra en familie hvor vi alle 4 snakker ulike dialekter! Slaa den:) Jeg snakker östlandsk, min bror bergensk, mamma nordlending og pappa sogning... Vi forstaar hverandre altsaa!

4) Ingen av mine 2 barn var planlagte men fantastiske "uhell"!!!

5) Jeg er impulsiv.

6) Konstant i tvil om hvor bra jeg utförer mammarollen...

7) Flink aa lage mat, spesielt bakverk:)

8) Rotete og litt uorganisert. Hater aa sortere. Derfor blir jeg ogsaa ofte frustrert naar jeg ikke finner ting...

9) Veldig fleksibel, kanskje en av mine sterkeste sider. Venner meg fort til nye situasjoner og pröver gjöre det beste ut av det.

10) Jeg har verdens beste mann og de to herligste barn som beriker livet mitt til det ytterste. Jeg har laert saa masse om kjaerlighet og ikke minst om meg selv siden disse 3 kom inn i livet mitt. Det skal jeg alltid vaere vannvittig glad og stolt over.

Jeg sender utfordringen videre til den som vil ta den:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails