onsdag 9. september 2009

Sötpotet!

Hei!
Lite blogging i det siste som skyldes siste dager för skolestart og en mann som sitter mye foran skjermen og jobber med sitt om dagen. Saa da blir det lite tid til bloggings.
Vel, naa er vi innom hos fetter Asis, og tante Bea steker kroketter til kidsa. Jeg utnytter öyeblikket til litt tid foran dataen her. Har sjekket ut iWeb og dette virker meget lovende for vaar lille "familiebedrift" vi tenker aa faa igang snart. Dessuten har jeg faatt mange hyggelige henvendelser fra folk som vil laere engelsk, saa vi skal nok se at vi kommer oss ut av denne krisen ja:) Happy Heidi! Jeg smiler litt ekstra akkurat naa.

I dag har Adrià faatt smake sötpotet for förste gang. Vanligvis er det jeg som sitter med smikke paa da det er matdags for den krabaten, men i dag var det mange skjeer som gikk ned i magen hans! Smaa steg i riktig retning.

Naa skal jeg inn og joine laget i kjökkenet. Höres livlig ut saa jeg vil ikke gaa glipp av noe:)
Glade barn er det beste jeg vet. Barnelatter er og blir den beste lyd jeg kan komme paa.
Ha en herlig kveld alle der ute.



4 kommentarer:

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Det høres ut som en deilig kveld hos deg også. Andre som lager mat, passer barna og til og med latter! Herlig!
Så flott at det løser seg med jobb for dere. Da er nok en hodepine ut av verden!! Glad for deg!

Ha en flott flott kveld!
Klem fra Tonemor

Bine sa...

Så utrolig bra at ting løser seg, skjønner du smiler bredt da ja! :-D Kos deg videre med gjengen!

Inger-Lise sa...

Så herlig å "høre" at du smiler! ;) Veldig bra at ting ordner seg for dere!
Søtpotet er ikke noe vi bruker så mye i Norge, men det er jo godt... Hmm.. Det må jeg se etter i butikken her!
Ha en god kveld og natt! klem

Marie sa...

Hei!
Sophie og Zara hadde en liten latterkrampe-stund sammen ute i hagen i dag, det var saa koselig aa hoere paa! Saa deilig aa se soeskenkjearlighet!!
Vi spiser masse soetpotet her, saa godt og veldig sunt! Proev aa bland med vanlig potet naar du lager potoetmos! Mmmm...
Hva er KreativMamma logoen du har paa siden din?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails