lørdag 12. september 2009

Snart 3 aar...


Hiv og hoi, snart er skatten vaar...

I morges da vi satt og spiste frokost la Marcus hodet litt paa skakke og sa: Mamma, naa er jeg vel 3 aar, ikke sant? Og saa smilte han lurt! Haha!
Han har jo SAA lyst aa bli 3 aar den gutten at det gjör nesten vondt i mammahjertet aa maatte si at det fremdeles er noen dager igjen...
Jaja, det naermer seg.
Da blir det altsaa piratfest og jeg holder paa aa planlegge detaljene til partyet.
I dag har vi handlet inn krok og sverd og lapp til aa ha for öyet. Saa naa gjenstaar det bare aa öve inn piratkunstene saa er vi klare.



5 kommentarer:

siddisisalou sa...

Hei - så kjekt å lese om deg og dine hverdagsting. jeg er også norsk - bosatt i Katalunia (nœrmere bestemt i Salou) og har også en gutt som her bursdag 12. september, men han ble 31 år i dag. Så vi er nok i to forskjellige aldersgrupper, men koseligt å hilse på deg på bloggen din likevel. Stikker snart innom en tur igjen. Ha en fortsatt god helg - og lykke til med han som helst skal ha flaske fra nå av- sikkert ikke lett !!!

Vigdis sa...

Jeg elsker temafester! Gleder meg til prinsessa blir stor nok til skikkelig bursdag ;)

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Å så morsomt med piratbursdag! Jonathan digger pirater han også - det er vel Sabeltann syndromet de er rammet av... Hva er det med denne høyrøstede skumle mannen??? Lite tips til bursdagen: ansiktsmaling til piratbart! Sjekk mitt innlegg fra juli hvor Jona og jeg lekte pirater. Det var så gøy med ansiktsmaling (vi fant noen fine stifter å tegne med i ansiktet som var lettere enn maling)

Lykke til!

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Sorry - pirat innlegget var i august: http://lindmussen.blogspot.com/2009/08/mamma-sabeltann.html

Lykke til!

Inger-Lise sa...

Har du en kakeplan også? Denne sjørøverskute-kaken har jeg lyst til å lage en gang. Kanskje når Kasper blir 3 år i januar? Men foreløpig har han ikke oppdaget sjørøver verden, så vi får se!! :-)
Virker ikke så vanskelig å lage, bare en langpanne som må kuttes til og pyntes!
http://www.freiahjemmekonditori.no/freiahjemmekonditori/page?siteid=freiahjemmekonditori-prd&locale=nono1&PagecRef=578

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails