søndag 7. november 2010

Er vi like?

Vi har hatt barnetrimmen her hjemme i dag. Dro inn en madrass og ungene stupte kraake og hoppet rundt.
Kjempegöy og de fikk saann fine hektiske röde kinn.
Jeg fikk knipset et par bilder av Marcus som jeg syns ble veldig fine.
Og saa fikk Salva tatt et av meg.
Syns dere vi ligner?

Har hele tiden hört hvor like guttene mine er paa Salva, men naa virker det som det snur litt.
Flere og flere sier at Marcus ligner mer paa meg enn för og jeg er kanskje litt enig selv om slikt er veldig vanskelig aa se selv.





5 kommentarer:

Inger-Lise sa...

JA, det synes jeg dere gjør!! :) Søte bilder av dere begge. Fine M er i ferd med å bli en skikkelig stor og kjekk gutt. Koselig å følge barna til venner og bloggevenner som er nesten like gamle som mine egne (eller for våre minste på dagen like gamle.. hihi.. :). Det er liksom enklere å se hvordan andres barn blir større enn sine egne!
Går litt i bølger hvem folk synes guttene her ligner på også, og for tiden svinger Kasper mot barnebilder av Nicolai. Mens Lauritz er en kopi av mine barnebilder. :)
Ønsker dere alle en finfin ny uke. Håper dere har funnet ut av alle (eller i hvertfall noen) planer for fremtiden! :)
KLEM

Marianne sa...

HELT KLART! Ingen tvil om hvem som er mammaen til denne gutten:)

For en skjønning han er!
Klem

siddisisalou sa...

Ja, plutselig lignet dere veldig på hverandre.
En skjønn gutt som nok har litt av både mor og far, men på dette bildet var det mest av mor !

mona sa...

Litt forsinket kommentar på dette innlegget ;)
Ja, ingen tvil om at han har blitt lik sin mamma!! Og så nydelig han er da <3

ghada sa...


شركة نقل اثاث بالقصيم
شركة نقل اثاث بحفر الباطن
شركة نقل اثاث برابغ
شركة نقل عفش بشرورة
شركة نقل اثاث بعسفان
شركة نقل اثاث بتبوك
شركة نقل اثاث بالخبر
شركة نقل اثاث بالاحساء
شركة نقل اثاث بالقطيف
نقل عفش بجدة

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails