lørdag 18. mai 2013

I dag var vi saa naer en Barca-stjerne!!



Den norske generalkonsulen har valgt et ekslusivt nabolag...Her feiret vi 17.mai i dag med en haug herlige nordmenn. Fy flate saa mange bra landsmenn man kan treffe paa utenlands! jeg er helt ruset paa nordmenn i dag jeg;)
I det futuristiske huset bak meg bor Barça-keeper Victor Valdes! Mens vi feiret gikk han og busset paa liten baby og vinket ned til de norske barna som lekte i hagen;)
Naermere en Barça-stjerne kommer man vel nesten ikke.


2 kommentarer:

Ingunn sa...

Så hyggelig å bli invitert på denslags! Upåklagelige omgivelser :-)

siddisisalou sa...

Så fint at dere nordmenn kunne samles for å feire dagen. For mange år tilbake prøvde vi å samles i klubbhuset i den skandinaviske klubben, men det ble til slutt en veldig svensk feiring...... Jeg har feiret 17. mai i Stavanger i år, sammen med mitt lille barnebarn på 2 år, og hun har viftet med flagget siden og ropt hurra hurra hurra ..... og tror helst at hun vil at 17. mai skal vare hele året.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails