lørdag 13. april 2013

Gintonic, trening og Sander.




Her er vi kl 20 i kveld, en fryd aa kunne gaa saa lettkledd til utpaa kveldingen!
Ingenting er som varme solstraaler, saa varme at man faktisk allerede velger aa sitte i skyggen under et tre.
Tenk dere folkens. Disse bildene er fra treningssenteret hvor vi er medlemmer. Den utsikten man har fra styrkerommet er bare helt upaaklagelig !

Til tross for at jeg var ute paa gin-tonic-galeien i gaar (1 drink paa to timer kan vel kalles smaabarnsmor-galei) ble det en liten runde i styrkerommet og paafölgende svömming paa meg i dag. Det er saa herlig naa som Sander ikke protesterer höylytt naar jeg gaar i vei...
Og i kveld sovnet han uten aa ha puppen i munnen, vi gjör stoore framsteg med andre ord.
Han faar ikke bli större naa denne lille karen. Jeg vil bare konservere han som han er naa...
Vil jo ikke at han skal gaa heller, han er bare saa söt der han krabber rundt paa 4. Men oftere og oftere ser jeg han i staaende paa nye steder. Saa jeg blir mer vant med aa se han i den höyden naa.
Litt rart at han snart kommer til aa vandre avgaarde selv. Tenker det blir en megatravel sommer vi gaar i möte med tanke paa at han kan sette av hvor som helst. Han er den typen tror jeg. Her forleden i parken var han plutselig "borte". Han hadde krabbet inn blant lavendelbuskene og satt der full av jord og drit. Akkurat som Adrià. Blir nok en meitemarkplukker han og om jeg ikke tar helt feil:)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails