onsdag 17. april 2013

Pjatt






Mens de store guttene sykler er Sander opptatt av hvordan han skal komme seg opp og frem her i verden. Han reiser seg opp etter alt og alle og jeg vil egentlig ikke hjelpe han med aa laere aa gaa... Nei, den der "knekke-ryggen"-perioden har jeg faatt nok av med to barn tidligere. Herremann, det finst jo nesten ikke verre ting aa utsette seg for enn aa gaa krumrygget i ukesvis, mens resultatet kan bli et barn som endelig laerer seg aa gaa selv... med armene i vaeret!

Saa dette er bildet er ikke representativt for hva vi driver med om dagen. Jeg er faktisk ganske avslappet og lar han sitte i gresset og spise paa blomster, gnage paa pinner og smatte paa steiner. For man har jo laert seg av eraring at saant faktisk ikke er saa farlig.
Saa paa mange maater er det godt aa vaere 3barns mamma. Saa mye roligere jeg er naa enn naar vi bare hadde Marcus.

Og for ikke aa snakke om mammagrupper da. De föler jeg at ikke faar mye igjen for. Av og til tar jeg med Sander bare for at han skal faa rast fra seg litt. Men naar det blir snakk om at fra 6 mnd MAA man gi barnet ordentlig mat, kjenner jeg at jeg kobler ut litt... Det JEG behöver er ikke en mamma-baby-gruppe fredag morgen, men en mamma-vin/öl- gruppe hver fredag kveld;)


3 kommentarer:

Florisa sa...

Hei så flott header du har fått deg, koselig bilde!

Ja den knekken i ryggen der er vondt altså, usj. Heldigvis gikk det ikke lange tiden før lillebror her gikk stødig selv. Hvor gammel er Sander blitt nå?

Mammarie sa...

Hehe, fin sistesetning der. Og et flott bilde var det. Til å bli glad av en helt vanlig torsdagskveld :)

Stine sa...

Ja, en sånn mamma-barbefri-vin kveld hver fredag hadde vært tingen! Synd du bor så langt vekk... Ellers kunne vi jo startet en sammen!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails