søndag 7. april 2013

Vitenskapelig senter i Barcelona






I gaar var vi paa Cosmo caixa i Barcelona. Det ble en heldag med prinsippene til disse karene + höydepunktet som var regnskogutstillingen saaklart. Salva fikk sterke flashkbacks fra sin tid som tarzan blant slanger, apekatter og pantere. Jeg hadde nok med i denne omgang aa gaa rundt i en "sikret" regnskog. Alle dyr var godt inngjerdet, og skumle fisker i akvarier med nettverk over... Bare noen fugler gikk fritt. "En dag skal VI tilbake til regnskogen, Heidi". Jaja, tenker jeg. Det blir i autentisk krokodilledrakt for min del. Blir jo ikke akkurat mindre pyse med aarene. Bare aa kjöre med bil gjennom Barcelona sliter meg jo nesten ut, og da sitter jeg altsaa i passasjersetet.

Blir ikke lange innlegget dette, Sander er ennaa vaaken og vil ogsaa skrive.
Men, det var toppen og kan anbefales til andre som tar med barn til Barcelona.
Gjerne litt större barn ogsaa som forstaar seg mer paa diverse fysiske prinsipper. Jeg tror jeg er for gammel til aa forstaa noen av disse prinsippen jeg;) Det toget har liksom gaatt for min del. Men uansett er det moro aa trykke paa knapper og se vann som spruter, baller som fyker etc.

Og saa fikk vi forresten hils paa kjaeresten til Adrià da. Fröken Lucy. Veldig varme, snille öyne hadde hun jo iallefall. Og saa trenger hun sikkert ikke saa tjukk vinterjakke.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails