lørdag 15. mai 2010

Man drar vel ikke til stranden...

...i Spania for aa bade eller sole seg?!


I dag ble hettegenserhette trukket over hodet og jeg gikk amok med en liten spade og kunne nok gravd en canyon bare for aa holde varmen.



(solen er ute et öyeblikk!)



Hvem sa det var varmt i Spania en dag i mai? Det er en MYTE som maa avlives NU at det er saa himla varmt i dette landet. "Nei, -naa- tror-jeg-at-jeg- dör-varmt" er det i juli og august, men ellers er det jammen meg litt av hvert. Skal si at jeg har fryst MYE mer i dette landet enn mitt kjaere fedreland hvor jeg sitter med bare skuldre paa julaften;) Vel, nok om det. Uansett var det godt aa bytte ut kjöpesenter og egen stue med en nydelig strand og lukten av frisk salt sjöluft. Vi fikk ogsaa bruke kroppen litt igjen. Det ble en liten tur langs en fantastisk promenade mellom 2 fiiine landsbyer.







Der ble det svart ris til lunch (typ sjömatpaella laget med blekksprutens blekk). Godt! Og jeg fikk overtalt mine foreldre til aa pröve. De sa at jo, dette var godt, men da jeg gjentok spm naa i kveld sa de at jo... det var jo litt uvant da...! Det kjenner jeg meg SAA igjen i. Förste paella jeg smakte her var nok veldig godt laget, men jeg visste ikke riktig aa sette pris paa den ettersom det var saa uvant. Saa naa faar det bli svart ris de neste dagene saa de laerer seg aa sette pris paa det;)

4 kommentarer:

EndeligMamma sa...

Så mange koselige bilder! Deilig å kunne komme seg ut litt tenker jeg :)

Her reeeegner det som bare det! Skikkelig kjedelig, krysser alt jeg har for at det skal bli bedre vær i morgen!

Kos dere videre i dag, nyt dagene med familien :)

klem

siddisisalou sa...

Så kjekt å se at dere faktisk var ute og på en strand. Ser jo at det er kaldt, men sikkert veldig koseligt likevel. Her er det sol, men det blåser altfor mye til at det blir noen strandtur på oss i dag.

Inger-Lise sa...

Ser ut som en herlig tur dere hadde. Håper dere koser dere masse. Her øs-pøser det, og det spøker nok for 17.mai sola gitt.. Men feiring blir det jo uansett. ;) Håper at formen på to snørrete gutter er bra nok og været greit nok til at vi kan dra til byen og høre Nicolai spille. (Han spiller cello i Oslo symfoniorkester, og i forbindelse med Grand Prix skal det være stor utekonsert på rådhusplassen i morgen). Men vi tar morgendagen litt på sparket utfra form og vær. :)
Pleier du/dere å feire på noe vis? Feiring eller ei, håper sola skinner på deg og dine i morgen!!
STOR klem fra meg

ghada sa...


شركة تنظيف خزانات بالمدينة المنورة
شركة عزل اسطح بالمدينة المنورة
شركة تسليك مجاري بالمدينة المنورة
شركة تنظيف وصيانة مسابح بالمدينة المنورة
شركة تنظيف الاثاث بالمدينة المنورة
شركة تنظيف ستائر بالمدينة المنورة
شركة جلي بلاط بالمدينة المنورة
شركة تنظيف مساجد بالمدينة المنورة

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails