onsdag 5. mai 2010

Utrolig hva man faar tid til…

…naar man ikke blogger paa kvelden:) Jeg sov fra 21.15-08.15 i morges. Det var saa gale at vi nesten holdt paa aa forsove oss hele gjengen. Ha, det er ikke hver dag for aa si det saann! Men GUD saa godt det var. Har jo skjönt at det er mulig aa faa nok sövn om man bare legger seg i tid:) Skal aldri mer klage paa at jeg er trött, er jo bare min egen feil.

Jeg er pigg som en fjellgeit i dag altsaa! Eller… i morges hadde jeg faktisk hodepine. Saant som skjer naar man faar overdoser med sövn;)

Salva jobber ikke onsdager og dermed har vi hatt en “lillelörda” her hos oss. Salva stod for maten, det ble supergode hvite bönner med chorizo og baconbiter, som andrerett hvitlök og persilledandert stekt blekksprut! Yummie! Og JORDBAER til dessert saaklart. Det er höytid for jordbaer her. De har vaert en stund allerede, men först i dag syns jeg de hadde riktige södmen.

_MG_7635

Mitt lille jordbaerbarn:)

Regnet fortsetter til alle catalaners fortvilelse. “Man kan jo ikke gjöre noe i dette vaeret, alldeles forferdelig”. Vi gleder oss derimot over at skogene blir grönne, blomstene friske, lukter forsterket og at gjensynsgleden med solen blir desto större.

Naa er det ikke lenge til det vanker Norgesbesök. Vi GLEDER oss vilt til aa ta imot besteforeldre!!

1 kommentar:

Inger-Lise sa...

Så koselig med besteforeldrebesøk. Må være stas for store og små, tenker jeg! :)
Ja, bloggfri kveld burde jeg egentlig hatt flere av, for jeg får jo gjort så utrolig mye.. *kremt* men så er det jo så koselig å lese noen innlegg og krype inn i armkroken til min kjære å glane på tv, og vips så er det leggetid igjen! Og det er det visst blitt i dag også... *tralala*
Vi hadde forresten portugisiske jordbær i helgen. Ikke helt som norske, men veldig gode! :)
God natt kjære du! KLEM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails