fredag 4. juni 2010

Apple crumble og solhatt

Jeg har aldri vaert en saann crumble-girl, men i dag skulle jeg jammen gi det en sjanse; apple crumble. Og gud saa godt det ble. Skjönner ikke at jeg ikke har oppdaget dette tidligere. Og saa vannvittig enkelt.

Saa det ble crumble med vaniljeis til ettermiddagsmat. Men det er jo fredag da. Litt ekstra kos maa man jo unne seg innimellom. Ogsaa for aa feire O' det store mammaliv med sine oppturer og nedturer. Men man skal vel foröke saa smile selv da det er slitsomt. Og det gjör jeg lettere med munnen full av apple crumble. Smiler ennaa jeg for saa godt var det.

Og saa smiler jeg litt ekstra for jeg har jo blitt ferdig med en hjemmesydd solhatt til A. Den er totalt sjarmerende og ikke rett i kantene i det HELE tatt, men det viktigste er ikke at det blir saa fint, men at det er hjemmelaget!? Eller:) Dere faar bedömme i morgen. Da skal Adrià krones med sin nye hattepryd. Haaper han har den paa i ca 2 sekunder saa jeg kan faa tatt et bilde.

3 kommentarer:

Mammadamen sa...

Å,jeg er definitivt en crumble girl. Elsker det, det er fantastisk:-)

Håper du og dine har en fin helg, Heidi. Jeg vil gjerne si, også, at tusen takk for deltakelse på give awayen. Det betyr mye for meg:-)

Klem fra Mammadamen

PS Jeg er følger av deg også nå, som jeg trodde jeg allerede var, men nå er det på plass ihvertfall:-)

Inger-Lise sa...

Mmmm.. Fikk vann i munnen bare av å lese om crumble.. *smatt-smatt*
Håper helgen hos dere har vært like herlig og solfylt som her. Tror jammen meg sommeren endelig har kommet hit også! :)
Nå har gubben og jeg kost oss med litt sommerferie planlegging. Greit å få noen bookinger og planer på plass før en ny uke begynner. Ikke lenge til vi skal dra på 3 ukers bilferie, så da er det kjekt å ha alt klart i god tid.
God ny uke til kjære deg. KLEM

Guro sa...

øhhh, hva er crumble??
Hilsen frk-totalt-uvitende-på-kjøkkenet... ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails