onsdag 30. juni 2010

Ugledilla


Eplet faller ikke saa langt fra stammen nei...

Dette er Marcus kunstverk fra i gaar! Jeg viste han saaklart hvordan man tegner en ugle og saa satte han i gang selv etterpaa. Flinkisen:)

Her har vi hatt en god natt. Men jeg er svimmel i dag... Tror egentlig mitt jern har vaert lavt siden födselen av...
Jeg skal paa kaffedate om 1 time:)

Herlig med en liten stund for seg selv. Saa blir det nok Palau (vaart sommersted ved Costa Brava) i ettermiddag.

Ha en glad dag!

2 kommentarer:

Vilde sa...

Hei Heidi,

Jeg lurer på hva dere gjør i forhold til språket til barna deres når dere bor i Spania. Lærer dere dem både spansk og norsk, og går de på spansk, engelsk eller norsk barnehage (finnes det?)? Lurer på hva du tenker rundt det og hva dere har endt opp med å gjøre. Har du tenkt noe på hva slags skole dere vil velge?

Synes det er spennende med barn og språk, de lærer jo så fort. Har jobbet i barnehage hvor flere barn er flerspråklige hvor en eller begge foreldrene ikke har norsk som morsmål.

Håper på svar fra deg :)

ghada sa...


شركة تنظيف موكيت بمكة
شركة تنظيف مجالس بمكة
شركة تنظيف كنب بمكة
شركة تنظيف سجاد بمكة
شركة تنظيف مساجد بمكة
شركة تنظيف وصيانة مسابح بمكة
شركة تنظيف الاثاث بمكة
شركة تنظيف ستائر بمكة
شركة جلي بلاط بمكة

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails