fredag 11. juni 2010

Sanseklut

Da har jeg laget min förste sanseklut som jeg skal gi bort til en liten baby. Her er litt aa dra i, tygge i og  kjenne paa. Jeg har fylt jeansdelen med ris slik at den er god og litt “knudrete” aa ta paa. Se bort fra den röde undertraadensom synes paa det hvite/rosa baandet. Den skal byttes ut! Sömmen skal jo vaere paa innsiden av kluten, men baandet skled ut her…

Inni kluten har jeg sydd fast en plastpose slik at den knitrer! Og jeanslommen er til aa putte leker eller bare haanden inni.

Maa si meg ganske fornöyd med min förste sanseklut og det blir sikkert flere av denne typen etterhvert som venner faar barn.

DSCF7679 DSCF7680

5 kommentarer:

Bine sa...

Slike kluter ser så snedige ut for de små! :) Blir nok en fin gave ja!

Har forresten en utfordring til deg i bloggen min :)

Vivian sa...

Kreative du!!! Den var jo kjempefin, og blir sikkert godt likt:)
Ønsker dere en GOD HELG. Klem Vivian

Mariann sa...

Du altså.... du gjør det igjen, imponerer meg med din kreativitet :) FLINKA....

mona sa...

Wow, så utrolig lurt å lage en sånn selv :) Kjempefin gave å få da! Mulig jeg hermer en gang i fremtiden..

Vigdis sa...

Så flink du er! Jeg vurderer å prøve på en sånn til tantebarnet mitt som er på tur...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails