mandag 4. oktober 2010

All you knit is love



Sjonglering med ullnöster er ikke det minste rart naar man befinner seg i Parc de la ciutadella i Barcelona. Her driver folk med saa mye rart at man glir bare rett inn. Driver du IKKE med ullnöstesjonglering, linedansing eller meditering titter folk paa deg og lurer paa om du er rar.



Det ble saa klart en tur til "All you knit is love" i barri gotic.
Og jeg hadde lyst aa skrike ut at jeg er norsk altsaa! da jeg saa at de hadde Eskimonöstene i hyllen... Made in Norway:) Vet ikke hvorfor, men for meg er det liksom saa fantastisk aa se norske produkter i utlandet.

Til naa har jeg observert:
1)Hamax sykkelseter
2) Rökelaks de Noruega
3) Eskimo ullgarn






Da vet dere vertfall hvilken farge neste lue blir?!
Gult er kult:)

2 kommentarer:

Vigdis sa...

Så utrolig kule bilder! I den parken spiste vi vår første lunsj i Barcelona. Hoppet på metron ved hotellet, og av på en plass i nærheten av en park. Det viste seg å ikke være noen steder å kjøpe mat på turen fra metroen til parken, og vel fremme fant vi bare det som mest lignet på en pølsebod. Men vi var sultne og småtørre baguetter ødela ikke dagen... Bortsett fra det, en nydelig park, som vi dro til flere ganger den uka vi var der. MED mat :)

Mariann sa...

Herlige bilder Heidi. Vi tok, takket være deres invitasjon, turen til parken selv, og det var vi glade for. Godt å ha litt grønt under føttene etter lange asfaltdager. Vi kom oss tildig på middag denne dagen, litt nord for placa catalunya, et ganske popolært og moderne sted... men vi var heldige og fikk bord ute og maten og vinen var superb... nok en herlig aften ble det.. ble litt mindre vin en dagen før bare, hehe.
Kos dere masse med de ferske grønnsakene dere har fått, det misunner jeg dere. Her står knekkebrød i ovnen... og etter det er det natta natta..

KLEM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails