fredag 8. oktober 2010

Vin og cow-munity

I kveld syns jeg bare det var paa tide aa bringe ut en av vinflaskene som staar og stöver ned i skapet vaart...
Vi drikker ALTFOR sjelden jo.
Min mann er medlem av cow-munity og drikker lett et glass h-melk paa tampen av kvelden.
Selv har jeg litt av den norske mentaliteten i meg som sier at alt blir saa mye bedre med et glass vin;)

Saa naa har vi drukket vin og kost oss over en tomat-mozarella salat og diskutert for- og ulemper med at vannrottebestanden er i nedgang. Det betyr faerre vannrotter paa menyen her i Spania og DET maa jeg jo si at jeg er veldig takknemlig for.

Naa baerer det i seng for min del.
Helgen innebaerer en festival i Banyoles og venner paa besök.
En fin helg staar for tur.

1 kommentar:

Gøril sa...

Det høres ut som en fin helg, ja.

God helg og kos dere.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails